Funkce
Tyto ventily jsou ovládány tlakem vzduchu – jedno nebo dvojčinným pneupohonem.
Možné konfigurace: sedlo ventilu se otevírá dovnitř tanku, aby se zabránilo náhodnému otevření v případě, přetlaku nad ventilem anebo dovnitř ventilu aby se zabránilo možnému kontaktu s prvky regenerace produktu.
Design a popis
Úplné odvodnění brání stagnaci produktu v tanku
Normálně uzavřený ventil (NC uzavřeno pod pružinou.) ve standardní verzi
Normálně otevřený ventil (NO otevřeno pod pružinou) pomocí jednoduchého otočení pneumatickým pohonem.
Sedlo se otevírá do nádrže, aby se zabránilo náhodnému otevření v případě nadměrného tlaku v nádrži.
360 ° nastavitelné tělo, a to i po přivaření příruby do tanku.
Otevřená lucerna pro vizuální kontrolu těsnění hřídele.
Snadná demontáž uvolněním clampu
Možnosti
Manuální ovládání.
Parní bariéra (je-li vyžadována sterilizace SIP).
Řídicí jednotka C-TOP.
Dvojité tělo pro vyhřívání.
Větší velikosti pohonů.
Vnitřní povrchová úprava: Ra ≤ 0,5 um.
Těsnění: NBR. Nebo FPM
Připojení: DIN, clamp, SMS , RJT, FIL-IDF, atd.
Dvojčinný pneupohon.
„Twin-stop“ pohon.
Externí snímače polohy.
Materiály
Části v kontaktu s produktem: AISI 316L
Jiné díly z nerezové oceli: AISI 304
Těsnění: EPDM podle FDA 177.2600
Vnitřní povrchová úprava: Ra ≤ 0,8 um
Vnější povrchová úprava: zrcadlový lesk